Regulamin

REGULAMIN SERWISU www.centrumwykonania.pl

Właściciel Serwisu (Sprzedawca): Centrum Psychologii Wykonania Sp. z o.o z siedzibą przy ul.Łochowskiej nr 35, 86 – 005 Kruszyn Krajeński REGON: 386606309, NIP: 5542997469 Adres e-mail: kontakt@centrumwykonania.pl Numer telefonu: +48 607 108 547 CO OZNACZAJĄ POSZCZEGÓLNE POJĘCIA W REGULAMINIE?

  1. Regulamin – określa zasady korzystania z Serwisu
  2. Serwis – oznacza stronę www, wraz z wszystkimi jej funkcjonalnościami, znajdującą się pod adresem www: www.centrumwykonania.pl
  3. Właściciel Serwisu / Sprzedawca – Podmiot oferujący usługi i sprzedający produkty w ramach Serwisu, Centrum Psychologii Wykonania Sp. z o.o z siedzibą w Kruszynie Krajeńskim.
  4. Kurs – zestaw nagrań wykładów w wybranej przez Kursanta opcji, umieszczony na platformie edukacyjnej, wraz z dodatkami przypisanymi do zakupionego wariantu produktu.
  5. Użytkownik – każda osoba odwiedzająca lub korzystająca z Serwisu celem zapoznania się z jego treścią lub zakupu produktów.
  6. Klient – każda osoba dokonująca transakcji zakupu w Serwisie. Klientem może zostać osoba, która ukończyła 18 lat.
  7. Kursant – osoba, która zakupiła Kurs. Kursantem może zostać osoba, która ukończyła 18 lat.
  8. Konto Użytkownika – Panel widoczny po zalogowaniu. Umożliwia korzystanie z produktów w tym z Kursów. Udostępnia informacje o danych osobowych, pozwala na ich modyfikację oraz zapisuje informacje o wybranych przez Klienta produktach.
  9. Konsument - osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
  11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12. Produkt elektroniczny - produkt dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej. Są to między innymi: Kursy on – line, webinary, ebooki, poradniki, podcasty, filmy, pliki do wydruku, rozpiski ćwiczeń, szablony, grafiki, nagrania.
  13. Produkt fizyczny – produkt (przedmiot), który zamawiający otrzymuje w wersji fizycznej na podany przez siebie adres dostawy, np. plakat, książka.
  14. Newsletter - usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości e-mail, dzięki której Użytkownik może otrzymywać od Właściciela Serwisu informacje o ofertach, promocjach oraz produktach i usługach Właściciela Serwisu.

JAKIE SĄ OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU ?

  1. Regulamin, który aktualnie czytasz, określa zasady korzystania z Serwisu, w tym zakupu produktów i usług za pośrednictwem Serwisu.
  2. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik ma możliwość:
  • zapoznania się z ofertą Serwisu,
  • rejestracji w Serwisie, czyli założenia i prowadzenia Konta Użytkownika,
  • dokonania zakupów produktów i usług, zgodnie z aktualną ofertą,
  • zapisu na newsletter
  1. Zapoznawanie się z ofertą Serwisu, założenie i prowadzenie Konta Użytkownika, oraz zapis na newsletter są bezpłatne.
  2. Każdy Użytkownik, który chce skorzystać z Serwisu, powinien zapoznać się z treścią Regulaminu i akceptować jego postanowienia.
  3. Terminy wskazane w Regulaminie liczone są kolejnymi dniami kalendarzowymi od dnia następnego od zdarzenia, od którego biegnie termin, np. termin 7-dniowy liczony od 1 marca upływa 8 marca.
  4. Jeżeli zakupiony produkt jest dostępny dla Klienta przez pewien z góry określony czas, mamy do czynienia z Okresem dostępności. Pierwszy dzień, w którym Klient otrzyma techniczną możliwość dostępu do produktu jest wliczany do Okresu dostępności - np. Klient otrzymał e-mail z dostępem do produktu dnia 1 marca. Okres dostępności trwa do 7 marca włącznie przy zakupie 7-dniowej dostępności. Okres dostępności to:
  • okres tygodniowy – 7 dni
  • okres miesięczny – 30 dni
  • okres 3 – miesięczny – 90 dni
  • okres 6 – miesięczny – 180 dni
  • okres roczny – 365 dni
  1. Właściciel Serwisu zastrzega możliwość czasowego wyłączenia części lub całości funkcjonalności Serwisu ze względu na prace techniczne, lub konieczność usunięcia awarii. Użytkownicy zostaną poinformowani z wyprzedzeniem o pracach konserwacyjnych. W przypadku, gdy awaria lub prace konserwacyjne uniemożliwią korzystanie z okresowych usług płatnych, czas korzystania z usługi zostanie wydłużony o okres niedostępności usługi. Na przykład: Klient zakupił kurs miesięczny w dniu 1 marca, jednak od 2-3 marca trwały prace konserwacyjne i Serwis był całkowicie niedostępny. Dostępność Kursu zostanie wydłużona o dwa dni kalendarzowe.
  2. Właściciel Serwisu w przypadku wykrycia działania na szkodę Serwisu i jego Użytkowników, łamania przepisów prawa, łamania postanowień Regulaminu, może w każdej chwili ograniczyć, zablokować Użytkownikowi dostęp do usług lub usunąć Konto Użytkownika. Sprzedawca informuje Klienta decyzji za pośrednictwem wiadomości e-mail. Użytkownik ma możliwość złożenia odwołania od decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości e-mail, wysyłając wiadomość e-mail na adres Właściciela Serwisu, podany w początkowej części Regulaminu. Właściciel Serwisu może uwzględnić odwołanie lub podtrzymać decyzję. Odpowiedź na odwołanie Użytkownik otrzyma w ciągu 14 dni od dnia przesłania odwołania. Istnieje domniemanie, że wiadomość została otrzymana przez odbiorcę w tym samym dniu, w którym nadawca wysłał wiadomość e-mail, chyba że odbiorca udowodni inny przebieg zdarzeń. Decyzje są podejmowane przez Właściciela Serwisu na podstawie własnych ocen.
  3. Ceny w Serwisie są cenami brutto. Płatność jest możliwa w polskich złotych, lub w innej walucie, jeśli taką możliwość wprowadzi zewnętrzny operator płatności.
  4. Wszelkie informacje dot. danych osobowych zawarte zostały w Polityce prywatności.
  5. Użytkownik ma możliwość pobrania Regulaminu w formie PDF, poprzez kliknięcie w link na stronie www.
  6. Użytkownik będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: . https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
  7. Treści umieszczone w Serwisie jak również na platformie edukacyjnej są objęte prawami własności intelektualnej. Korzystanie z tych treści w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującym prawem jest zabronione. W szczególności Sprzedawca nie wyraża zgody na kopiowanie tych treści i wykorzystywanie ich we własnej działalności gospodarczej.
  8. Produkty fizyczne wysyłane są na terytorium Polski. Produkt fizyczny może zostać wysłany za granicę jedynie po indywidualnym złożeniu zamówienia i akceptacji przez Sprzedawcę za pośrednictwem kontaktu e-mail.
  9. Klient, chcąc skorzystać z pomocy technicznej powinien skontaktować się poprzez e-mail lub telefonicznie z obsługą platformy skyier.pl: hello@skyier.com. JAKIE WYMAGANIA TECHNICZNE MUSZĘ SPEŁNIĆ, ABY KORZYSTAĆ Z SERWISU ?
  10. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu, w tym do zakupu produktów fizycznych: a) połączenie z siecią Internet; b) aktualna przeglądarka internetowa c) system operacyjny: Windows: 7 lub nowszy , Mac OS X ,Vista albo Linux; d) włączenie obsługi technologii Java Script oraz plików cookies. e) aktywny adres e-mail
  11. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, przez 24-godziny.
  12. Do korzystania z Kursu lub Webinaru niezbędne jest urządzenie, odtwarzające obraz i dźwięk i posiadające połączenie z siecią Internet.
  13. Do wzięcia udziału w sesji Q & A lub w konsultacjach 1:1 Użytkownik powinien mieć dodatkowo możliwość rozmowy za pośrednictwem Internetu przez urządzenie posiadające mikrofon i kamerkę.

JAK WYGLĄDA REJESTRACJA I PROWADZENIE KONTA W PORTALU ?

  1. Usługa założenia i prowadzenia Konta jest dostępna dla Użytkowników, którzy ukończyli 18 lat.
  2. Użytkownik powinien skorzystać z funkcji „załóż konto” a następnie podać wymagane dane, by założyć Konto.
  3. Na podany przy rejestracji e-mail Użytkownik dostanie link do aktywacji Konta.
  4. Po kliknięciu w link do aktywacji Konta, Konto zostaje uruchomione i Użytkownik może korzystać z funkcji logowania.
  5. Produkty i usługi płatne są dostępne dla osób, które dokonały zapłaty ceny i wpłata została zaksięgowana na rachunku Sprzedawcy.
  6. Klient, który zakupił Produkt elektroniczny, otrzymuje drogą e-mail link dostępu do zakupionego produktu. Następnie powinien zarejestrować się na platformie Skyier, na której umieszczone są Produkty elektroniczne.
  7. Z jednego Konta może korzystać tylko jeden Użytkownik.
  8. Zarejestrowany Użytkownik ma możliwość usunięcia Konta w każdym momencie. W tym celu powinien kliknąć w przycisk na dole ekranu. Użytkownik zostanie zapytany, czy na pewno chce usunąć Konto. Jeśli decyzja zostanie potwierdzona, Użytkownik zostanie wylogowany z Konta. Konto zostanie nieodwracalnie usunięte w ciągu maksymalnie 7 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.
  9. Konto może zostać usunięte również na skutek przesłania e-maila do Właściciela Serwisu przy czym Właściciel Serwisu przed usunięciem Konta ma prawo do weryfikacji tożsamości osoby, która kontaktuje się w tym celu poprzez e-mail. Konto zostanie nieodwracalnie usunięte w ciągu maksymalnie 7 dni od momentu pozytywnej weryfikacji nadawcy wiadomości.
  10. W celu skorzystania z Produktu elektronicznego, należy zalogować się na platformie kursowej: https://skyier.com/pl. Platforma posiada własny regulamin i politykę prywatności. Prosimy o zapoznanie się z tymi dokumentami przed zakupieniem Produktu elektronicznego.

CO MUSZĘ ZROBIĆ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE I KORZYSTAĆ Z PRODUKTÓW ORAZ USŁUG ?

  1. W celu zakupu w Serwisie Użytkownik jest zobowiązany: a) Posiadać Konto w Serwisie, b) złożyć zamówienie, przez wybór produktu, c) potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz zaakceptować te dokumenty i kliknąć przycisk „kupuję i płacę” d) zapłacić cenę za produkt, e) W przypadku zakupu Produktu elektronicznego, należy skorzystać z linka aktywacyjnego prowadzącego do platformy w celu uzyskania dostępu do Produktu elektronicznego i założyć Konto/zalogować się na tej platformie. f) W przypadku zakupu produktu fizycznego, należy podać adres dostawy i wybrać sposób dostawy. g) W przypadku konsultacji, obowiązują zapisy jak poniżej w pkt. 16.

  2.  W formularzu zakupu Użytkownik udostępnia niezbędne do realizacji umowy dane.
    
  3.  Użytkownik zobowiązuje się do podania w formularzu rejestracyjnym prawdziwych danych. 
    
  4. Użytkownik, który złożył zamówienie, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia w formie wiadomości e-mail, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie wysłane nie później, niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia przez Sprzedawcy. Po uregulowaniu płatności, Klient otrzyma link do platformy lub potwierdzenie rezerwacji terminu lub potwierdzenie wysyłki produktu (w zależności od rodzaju zakupionego produktu).

  5. Szczegółowy opis produktu znajduje się na podstronie z ofertą.

  6. Kursy online zawierają nagrane lekcje w ilości podanej w opisie lub zestawy ćwiczeń i treści do zapoznania się. W zależności od rodzaju Kursu, wszystkie lekcje udostępnione są jednocześnie lub w odstępach czasowych wskazanych w opisie przy zakupie Kursu.

  7. Klient ma dostęp do materiałów umieszczonych na platformie (Produktów elektronicznych) od dnia otrzymania linku do platformy, niezależnie od momentu rejestracji i pierwszego skorzystania z produktu.

  8. Klient ma dostęp do Produktów elektronicznych przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem awarii technicznych lub prac konserwacyjnych.

  9. Użytkownik, który zakupił Kurs i zarejestrował się na platformie kursowej, otrzymuje certyfikat o ukończeniu Kursu.

  10. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia złożenia zamówienia od Sprzedawcy.

  11. Jeżeli w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone, Sprzedawca anuluje zamówienie.

  12. Płatność odbywa się za pośrednictwem Przelewy24, płatności elektroniczne obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887. Użytkownik może zostać obciążony prowizją za płatność przez obsługującego Przelewy24. Wysokość prowizji powinna zostać wskazana przez Przelewy24 przed złożeniem dyspozycji wykonania przelewu.

  13. Dostęp do platformy Klient uzyska najpóźniej w 15-tym dniu po uregulowaniu płatności.

  14. Produkty fizyczne wysyłane są niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, nie później niż 3 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. Czas dostawy wynosi do 7 dni roboczych od momentu wysyłki produktu. W dniu wysłania zamówienia, Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail.

  15. Sesje Q & A odbywają się w terminach wskazanych przez Właściciela Serwisu, w wybranym dniu w miesiącu. O terminie i godzinie Sesji Q & A Użytkownicy zostaną poinformowani z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Użytkownicy, od dnia zakupu Kursu, do dnia poprzedzającego Sesję Q & A, mają możliwość przesyłania pytań, które zostaną omówione na Sesji Q & A. Sesje Q & A są nagrywane. Użytkownik może wziąć udział w Sesji Q & A poprzez kliknięcie w link przesłany na jego adres e-mail. Sesja Q & A będzie odbywać się w określonych ramach czasowych i warunkach technicznych, co oznacza, że podczas Sesji ilość omówionych pytań będzie ograniczona. W Sesji Q & A pytania wysłane przez Użytkownika mogą zostać nieuwzględnione jeśli ilość pytań będzie przekraczała możliwości czasowe Sesji. Podczas Sesji Q & A Użytkownicy mają możliwość udostępnić innym Użytkownikom swój wizerunek i głos, poprzez włączenie kamerki i mikrofonu, jednak nie ma takiego obowiązku. Poprzez włączenie kamerki i mikrofonu na Sesji Q & A Użytkownik wyraża zgodę na nieodpłatne udostępnienie i rozpowszechnienie swojego wizerunku w celu nagrania Sesji Q & A i udostępnienia grupie Użytkowników, którzy zapłacili za dostęp do Sesji Q & A.

  16. Konsultacje 1:1 odbywają się z wybraną przez Użytkownika osobą, w formie rozmowy na żywo, z pośród dostępnych konsultantów wskazanych w ofercie. Aby umówić się na konsultacje Użytkownik powinien napisać email do wybranej przez siebie osoby. Następnie Użytkownik otrzyma informację zwrotną o możliwych terminach do wyboru. Konsultacje nie są nagrywane. Podczas konsultacji Użytkownik ma możliwość skorzystania z mikrofonu i kamerki. Płatność za konsultacje dokonywana jest po wykonaniu usługi bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy.

  17. Istnieje możliwość odbycia konsultacji 1:1 poprzez spotkanie osobiste w miejscu świadczenia usług przez konsultanta, wskazanym w opisie usługi widocznym przed dokonaniem zakupu.

  18. Klient ma możliwość zmiany sposobu realizacji konsultacji 1:1 poprzez zmianę ze spotkania on-line na spotkanie w miejscu świadczenia usług, i odwrotnie po wcześniejszej konsultacji z wybranym przez siebie konsultantem.

  19. W przypadku zakupu konsultacji dla innej osoby, należy wskazać ten fakt poprzez wcześniejszy kontakt z Właścicielem Serwisu. Konsultacje zostaną przeprowadzone tylko na zasadzie dobrowolnej zgody osoby, dla której konsultacja została zakupiona.

  20. Zmiana terminu konsultacji, jest możliwa nieodpłatnie nie później niż przed upływem 24-godzin od zaplanowanej godziny konsultacji np. konsultacja zaplanowana na godzinę 10 w środę, może zostać odwołana najpóźniej o godzinie 10 we wtorek.

  21. W przypadku braku nawiązania kontaktu z Właścicielem Serwisu i nie wzięcia udziału w konsultacji w zamówionym terminie, nie ma możliwości realizacji konsultacji w innym terminie.

  22. Kontakt w sprawie zmiany terminu konsultacji Klient może nawiązać na adres e-mail konsultanta, z którym umówiony był na konsultację.

  23. Właściciel Serwisu zastrzega możliwość zmiany terminów Sesji Q & A oraz Konsultacji, w sytuacji związanej z nieobecnością konsultanta lub problemami technicznymi. Wówczas skontaktuje się poprzez e-mail z Użytkownikiem. W przypadku Sesji Q & A Klient otrzyma nagranie sesji. W przypadku konsultacji 1:1 Właściciel Serwisu zaproponuje nowy termin. Użytkownik ma prawo zrezygnować w takim przypadku z nowego terminu konsultacji.

  24. Podczas Sesji Q & A oraz Konsultacji 1:1 zabronione jest publikowanie, wypowiadanie i przesyłanie treści zawierających:

a) wulgaryzmy
b) treści erotyczne, obsceniczne lub pornografię c) treści szerzące dezinformację w istotnych obszarach życia publicznego d) treści niezgodne z prawem (np. nawołujące do nienawiści na tle rasistowskim, religijnym, politycznym, narodowościowym, nakłaniające do popełnienia przestępstwa, naruszające przepisy o ochronie danych osobowych lub o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu) e) reklamy produktu lub usługi, f) agitację o charakterze politycznym g) obraźliwe informacje o innej osobie lub grupie osób, w szczególności posiadające cechy nękania, przemocy, dyskryminacji, naruszające prywatność lub dobra osobiste

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – KOMU PRZYSŁUGUJE I JAK MOGĘ SKORZYSTAĆ ?

  1. Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje towar (dostarcza produkt fizyczny), - od objęcia towaru (produktu) w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów (produktów), które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru (produktu), jego partii lub części, a dla umowy, która polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
  • dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
  1. Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone i nie przysługuje w przypadku: a) świadczenia usług, jeżeli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Konsumenta (lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta), który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia usługi utraci prawo odstąpienia od Umowy; b) Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta (lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta), przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  2. Jeżeli Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta składając zamówienie wyrazi zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia (zaznaczy odpowiedni checkbox), otrzyma materiały i będzie mógł skorzystać z usługi konsultacji niezwłocznie, jednak nie będzie mu przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy.
  3. Jeżeli Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta składając zamówienie nie wyrazi zgody na dostarczenie treści cyfrowych lub świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia (nie zaznaczy odpowiedniego checkboxa), nie będzie mógł dokonać zakupu na platformie oraz zrealizować usług konsultacji.
  4. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, jeśli takie uprawnienie przysługuje Klientowi, powinien on wysłać oświadczenie o odstąpieniu określające umowę, od której chce odstąpić (data, numer zamówienia) przed upływem terminu do odstąpienia na adres e-mail Sprzedawcy.
  5. Klient zwraca produkt Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt (dotyczy produktów fizycznych).
  6. Sprzedawca zwraca środki Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Sprzedawca zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
  8. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę sposób dostawy, Sprzedawca nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, zwróci jedynie koszt najtańszej możliwej dostawy danego produktu w momencie składania zamówienia.
  9. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Oznacza to, że w przypadku realizacji prawa do odstąpienia Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i koszty te nie są zwracane.
  10. Konsument i Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, który zawiera umowę w celu otrzymania od Właściciela Serwisu produktów cyfrowych bez obowiązku zapłaty pieniędzmi może odstąpić od umowy o dostarczanie produktu (treści cyfrowej) w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy (tzn. od dnia wpisania swoich danych w odpowiednie pola, aby otrzymać produkt). Należy to zrobić poprzez przesłanie e-mail do Właściciela Serwisu na adres podany na początku niniejszego Regulaminu. Właściciel Serwisu od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Właściciela Serwisu, z wyjątkiem treści, które:
  • są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;
  • dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Właściciela Serwisu;
  • zostały połączone przez Właściciela Serwisu z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków;
  • zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi Konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
  1. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w myślnikach 1)-3) powyżej Właściciel Serwisu, na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Właściciela Serwisu. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Właściciela Serwisu, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Właściciel Serwisu może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie dostępu do treści cyfrowych lub usługi cyfrowej lub zablokowanie Konta Użytkownika.

PROCEDURA REKLAMACJI – JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT LUB USŁUGĘ?

  1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu lub platformy oraz treści Produktów elektronicznych i jakości produktów fizycznych należy przesyłać na adres e-mail Sprzedawcy lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
  2. Prawo do składania reklamacji co do zakupionych produktów lub usług przysługuje wyłącznie Klientom będącym Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
  3. Prawo do składania reklamacji co do otrzymanych od Właściciela Serwisu produktów cyfrowych bez obowiązku zapłaty pieniędzmi przysługuje wszystkim osobom, które podały własne dane osobowe, by otrzymać produkt.
  4. Klient będący Konsumentem, lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, może składać reklamację z tytułu niezgodności produktu lub usługi z umową. W takim przypadku Klient, o którym mowa w poprzednim zdaniu może żądać: doprowadzenia do zgodności z umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli jest to niemożliwe, lub wymagałoby poniesienia zbyt wysokich kosztów. W takim przypadku, oraz w przypadku gdy Sprzedawca nie doprowadził do zgodności usługi z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.
  5. Reklamacja złożona przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta, zostanie rozpoznana w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  6. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail Klienta, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
  7. Klient o decyzji Sprzedawca zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną z zachowaniem 14 dniowego terminu do rozpatrzenia reklamacji.
  8. Uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone wobec Przedsiębiorców.

NEWSLETTER

  1. Zapisanie się na Newsletter jest możliwe po podaniu adresu e-mail, zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności oraz kliknięciu w link przesłany w e-mailu potwierdzającym zapis na newsletter.

  2. Użytkownik może w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link lub przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Właściciela Serwisu.

  3. Potwierdzając zapis na Newsletter Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych zawartych w Newsletterze na podany adres e-mail.

  4. Sprzedawca możliwość wprowadzenia okresowych rabatów na niektóre produkty i usługi dla osób zapisanych na Newsletter.

  5. Wiadomości będą przesyłane poprzez Newsletter nieregularnie. Wiadomości mogą dotyczyć ofert, produktów, usług oraz wszelkiej działalności promocyjnej i informacyjnej Właściciela Serwisu.

  6. Każdy Użytkownik, po wejściu na stronę www Serwisu, ma możliwość wpisania w okienko swojego adresu e-mail, oraz imienia, w celu otrzymania od Właściciela Serwisu bez obowiązku zapłaty pieniędzmi produktów cyfrowych - materiałów audiowizualnych o tematyce „Przewodnik. Psychologia i jej zastosowanie w branży filmowej”. Warunkiem otrzymania materiałów jest podanie swoich danych osobowych, tzn. adresu e-mail oraz imienia, oraz potwierdzenie zapisu na Newsletter. Jeśli Użytkownik chciałby otrzymać produkty cyfrowe bez podania swoich danych osobowych, należy skontaktować się z Właścicielem Serwisu. Do odtworzenia materiałów niezbędne jest posiadanie możliwości technicznych do odtwarzania filmów oraz dźwięku w przeglądarce internetowej.

  7. Właściciel Serwisu wykorzystuje dane z Newslettera również w celach prowadzenia statystyk.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Właściciel Serwisu ma prawo zmienić treść Regulaminu. Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany w formularzu. Osoby odwiedzające Serwis zostaną poinformowane o zmianach regulaminu przez informację umieszczoną na stronie www.
  2. Zmiana Regulaminu będzie skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.
  3. Sprzedawca może zakończyć działalność Serwisu lub rozwiązać umowę o świadczenie usług prowadzenia Konta bez podania przyczyny. Sprzedawca prześle oświadczenie do Użytkownika droga e – mail. W takiej sytuacji Użytkownicy korzystający z usług okresowych, będą uprawnieni do dokończenia trwających usług lub do rezygnacji za wypłatą rekompensaty, proporcjonalnie do czasu, w jakim mogliby korzystać z usługi.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego, w szczególności zapisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  5. Zawartość Serwisu, Treści umieszczone w Serwisie, jak również w mediach społecznościowych Właściciela Serwisu, są objęte prawami własności intelektualnej. Korzystanie z tych treści w sposób niezgodny z Regulaminem lub obowiązującym prawem jest zabronione. W szczególności Właściciel Serwisu nie wyraża zgody na kopiowanie tych treści i wykorzystywanie ich we własnej działalności gospodarczej.

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

…………………………………………… (miejscowość, data)

……………………………………………… ……………………………………………… ……………………………………………… (imię i nazwisko oraz adres/adres e-mail)

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży/dostarczenia produktu: …………………………………………………………………………………………. Data odbioru/otrzymania produktu: ………………………………………..……………………………….. Adres e-mail podany przy zamówieniu produktu:………………………………………………..……………………….

…………………………………………… (podpis)